რა ვისწავლე : განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდი განვსაზღვრეთ მოსწავლეთა საჭიროება.
ჩემი პროექტისთვის მოვამზადე პრეზენტაცია.
პრაქტიკაში გამოვიყენე ბლუმის გარდნერის თეორია, საფეხურების მიხედვით შევარჩიე ზმნები პროექტის პროცესისთვის.
უნარები: პრეზენტაციის გაწერის უნარ-ჩვევები, ტექნიკური უნარ- ჩვევები.
დამოკიდებულება: უფრო მეტად დამაინტერესა პრაქტიკულმა სავარჯიშოებმა, ეს დამეხმარება ჩემი პროექტის სრულყოფილად ჩამოყალიბებაში.
მონაწილეობა: შეფასების ჩარჩოს შევსებაში.
ჩართულობა: ტრენერსა და ჩვენს შორის კეთილგანწყობილი დამოკიდებულება,
სამუშაო გარემო, კონსტრუქციული უკუკავშირი .
ReplyDeleteმაიას კარგად აქვს ჩამოყალიბებული პროექტზე მუშაობის ყველა ეტაპი.
მაი ა
.აქტიური და მოაზროვნეა. დარწმუნებული ვარ მისი მოსწავლეები ხალისით ჩაერთვებიან პროექტებზე მუშაობისპროცესში. მადლობა მას!
ნატო ძალიან ინტერესიანია საინტერესოდ აქვს ჩამოყალიბებული ყველა აქტივობა. ყოჩაღ ნატოს!
ReplyDelete